Grkmgrkm benim kızım da 2 aylık ellerini emiyo. Omuzuma aldığımda omuzumu yalıyo, yüzümü yalamaya çalışıyo. Bebekler bu dönemde oral dönemde herşeyi ağzıyla tanımaya çalışıyo ilerde ayaklarını da ağızlarına götürecekler. Benim de ilk çocuğum ama 4 tane yeğenim olduğu için artık çözüyorum😂