Selam sevgili anneler araniza foruma yeni katildim
3bucuk ay once sezaryen ile dogum yaptim sadece emziriyorum kirk sonrasi kontrolumde rahimde kan birikmis dedi doktor sonrasinda tekrar gittigimde herhangi bi sknti yok demisti her ay duzenli adet gorurken bu ay 19 gun gecikti bnm gibi bu sorunu yasayan varmi yazarsaniz cok sevinirim 🥰