Kizlar 1 haftya önce reflusu olduğu sütüm azaldığı için ar mamaya başladım 3 aylık bebeğim sadece sabah ve akşam 90 ml veriyordum gayet güzel tadını sevdi _biberonla içiyordu sonra baktım memeye daha az emmeye başladı biberona alışacak diye kestim sadece gece 12 de derin uykuya girmeden önce vermeye başladım bı iki kere de emme sonrası 30 ml enjektorle verdim daha sık emzirdim bugün de ne enjektorle ne biberonla mamayı kabul ettiremedim ya çok acligina denk gelmedi yada artık sevmedimi bu durumu yaşayan var mı