elifiii zeynepzeze evet ön beyin kısmı büyüdükçe gelişecek ❤️ -3. yaş annelerinin de kırık kurabiye sendromu konusunu okumasını tavsiye ederim. Neden aglıyor bu kadar sacma şeye aglanır mı dememek lazım. Saçma dedigimiz şey evet saçma olabilir ama o anda cocugun stresini boşaltma yoluymuş ve aglamasına müdahele etmeden yanındayım mesajı verilmeli ve istersen sarılabiliriz gibi ifadelerle güvende oldugunu bilmesini saglamalıymışız. Bazen biz ebeveynler cocukla cocuk olup abuk subuk davranıp yanlıs yapabiliyoruz. Ne kadar cok okursak o kadar iyi.
Melisasbasi zeynepzeze cok guzel bir Bilgi 🙏🏼 kizima bazen sesimi yükseltiyorum bunu hatırlayacağım hep 🙏🏼
Zeyneptoprak zeynepzeze çok saol valla bazen bunları okumak rahatlatiyo beni en azından ben kendime daha rahat dur diyebiliyorum
Karpuzreceli zeynepzeze hımm çok güzel faydalı bir bilgi daha önce hiç denk gelmemiştim araştırmalarımda . Paylaştığınız için bizimle teşekkür ederim
zeynepzeze Karpuzreceli Rica ederim, çok üzüldüm okuduğumda bazen sinirleniyorum. Yapma diyorum anlamıyormuş ki 😞
Gokubcera zeynepzeze aslında burda demek istediği kendi durması gerektiğini bilmiyor yoksa siz neden durması ya da neden yapmaması gerektiğini anlatırsanız anlar.
zeynepzeze elifiii Şu an bu eksikliği daha çok farkettim. Kendi Dünyalarında ne yaşadıklarını bilmeden davranıyoruz demek ki 😔 Önerebileceğiniz başka kitap varsa not edeyim
zeynepzeze Melisasbasi Eminim çoğumuz gece yattığımız da kızdığımız için kendimizi sorguluyoruz. En azından kendi adıma böyle 😢
zeynepzeze Zeyneptoprak Aslında bu bilgileri öğrendikçe daha yararlı olabiliriz onlara. Bu yüzden artık aksatmayacağım kitap okumayı
elifiii zeynepzeze aletha solter ‘in kitapları, kosulsuz ebeveynlik, oyun oynama sanatı, denemediğim yol kalmadı ( çocugunuzla birlikte büyümek ( son ikisini henüz okumadım )
elifiii Gokubcera evet anlatınca anlıyorlar ama o dürtüleri ile davranıslarını kontrol etme mekanizmaları yok . o yüzden bıkmadan her yaptıklarında olumsuzluk kullanmadan sinirlenmeden anlatmak gerekiyor. Mesela masanın üstüne cıkmaması gerektiğini biliyor anlıyor ama orada merak ettiği oyuncagı veya baska birley var ve cıkmak istiyor ve cıkıyor. Bunu kızdırmak için yapmıyor aslında gerçekten o anda ve şimdi olmasını istediği için yapıyor. Zaman kavramı vs. zamanla oturuyor. Benlik ön planda.