sapling canım kızım 2 bucuk yaşında ve kullanmiyor yastik kendi istemiyor.Bende hic kullanmam yastik bende bir yaş küçük erkek kardeşim var oda hayatta yastikla yatamaz biz yastkta yatarsak hemen boynumuz tutulur ama eşim kalin çift yastikla yatar 😂😂