Gizemiray02 Minimalhanim ben aldım iki tane takım kumaşı okumamıştım naylon geldi ikisi de 😐 sonra da hemen söküldü altları ama belki kaliteli olan ürünlerde vardır bilemiyorum
Mrs_Sunshine Minimalhanim Beden sıkıntısı var. Kalıplar ya geniş ya dar. 6 parça almıştım sadece 2 tanesi cuk oturdu 😂 bu fiyata gayet normal diye düşünüyorum
Fatosveaselbebek Minimalhanim ben aldım kapıda ödeme yaptım bi spor ferace bi elbise aldım 50 tl olunca firfirli etek 1 tlye geliyordu onu da aldım herkes çok beğendi 60 tl ilk eteği aldım 1 tl ye kesinlikle alın ama bi beğen büyük alın kalıpları dar oluyor bazen ama kumaşı çok kaliteli tavsiye ederim
Beyya06 Minimalhanim elbiselerin bedeni küçüktü. 2 side 40 bedendi mesela biri dar geldi biri tam geldi. Kapın bedeni tam kalıptı ama. Her halükarda 1 beden büyük almanı tavsiye ederim. Büyük daralttırılır da küçüğe çare bulunmaz
Happygirl8 Bu pandemide kargoya bile gitmedim iade etmek için duruyo evde 🤦♀️ yıkadım kaldırdım dardı bedeni pek de kaliteli değil
Nik_mik_yok Minimalhanim çok kötüydü, iki defa alışveriş yaptım biri aşırı naylon bi kumaştı. Diğeri bi beden büyük almama rağmen kafamdan geçmedi 😁 dikişleri söylemek bile istemiyorum ,rezaletti😁