Berat_sss bence virüsün biteceği yok yine deliniyo yasaklar. İşe giden bir sürü insan var, akşama kadar herkes dışarda, herkes yine misafirlikte. Kimse çıkmasa bi süre dışarı belki azalır onda da yine yurtdışından illaki biri taşır. Yaz da geliyo zaten açılır her yer🤷♀️ bence açılsın da yazık günah bir sürü insan sıkıntıda