Merhaba kızlar iyi geceler. Bende her anne gıbı heyecan doluyum. Bebegım artık büyüyor birçok şeyi anlıyor ve uyguluyor artık dediklerimi. Benım merak ettim neyi ne zaman öğretebilirm bunu üzerine düşüp baskı yapmak için degıl mesela kırmızı top beyaz çeket devamlı zaten boyle terimleri kullanıyorum benım merak ettim hayvanlar ne zaman ögretılır renkler ne zaman ögretılır ben söyleyince oyun oynarken zaten kapıyor lar maşallah herseyı. Bazı seyleri gec kalmaktan tv ye kaptormaktan korkuyorum pandemı döneminde bana boyle anlatımları olan kitap vb başka seyler varda söyleyebilir misiniz. Mesela arıyı bılıyor arı denilince vız dıyor hemen kedi ne dedı diyorum çığlık atıyor o onun dilinde oyle demıs oldu bende devamlı miyav dedi diyorum cok komik oluyor birseylerı artık hergun düzenli söylemek ve göstermek istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim