Kbrrrrr bizde bugün gittik başkanı doktora fikir versin diye. Koca Doruk hastanesi baskül varya eczanelerde onunla tartti çocuğu diyoki dokuz buçuk on kilo vardır 😳 şaka gibi. Üç ay önce dokuz buçukta kilosu. Hiç tatmin olmadım bu doktordan da. Yemiyo hicbisi diyorum. normaldir genetiktir diyo. 🤷🏼♀️ Manyakmi ne. Bizimkide salatalığı seviyo ama yemiyo çeviriyi suyunu iciyo atiyo. Benim oğlumda bı ara kaşık görünce ağlamaya basliyodu. Ekmeği çorbaya banıp veriyordum. Başka kaşıkla dene büyük kaşıkla tahta kaşıkla. Bı kaşık onun eline ver onda oynasın kaşıkla. Çinko ve multivitamin verdi bu doktor. Katı gıda seviyorsa yumurtali ekmek falan yer belki. Muz ver eline. Bilemedim ki kelin ilacı olsa misali. Uyumadan önce polivvit vitamini veriyorum uyanınca aç oluyo çorbayı öyle yiyo benimkide. Ah burda iştahlı çocuklara nasıl özeniyorum. Neler yapıyorum hepsi çöp 🥺