Fatmabkdmr Merhaba bizim gibi 4 aylık olan bebişler var mı? 4. Ay aşısı olucaz gün içinde de. Ateş yapıyor mu genel olarak nasıl geçiyor tecrübeli anneler yorum yapabilir mi. Şimdiden teşekkürler
Nur006 Fatmabkdmr benim bebeğim 18 inde 5 aylık olacak ama yazayım dedim. 4. Ay aşısında ateş olmadı bizde zaten İki bacaktan vurdular sadece vurulan yerlerde hafif şişlik ve kızarık oldu o kadar
acimavi Fatmabkdmr 4. ay aşısının benim kızımda yan etkisi olmadı. Daha önceki aşılarında ateş vs olmadıysa bunda da büyük ihtimalle olmaz
Kayra-Alp Fatmabkdmr Biz 4 ay 3 günlüğüz 2 gün önce olduk aşımızı bizde ateş yapmadı ama ağrısı vardı sanırım inliyordu yavrum sürekli uyudu zaten yine devam edince dhaa demin az bir calpol verdim şimdi mışıl mışıl uyuyor 😊
Degrmenesra Fatmabkdmr perşembe günü olduk bizde birax huysuzlandı keyifsizlendi ama sonrasında çok huy değiştirmeye başladı atak dönemindeyiz
Fatmabkdmr Nur006 inşallah canım olmaz yaa bakalım. acimavi inşallah inşallah. Bizde menenjit aşısında ateş çok oldu düşmedi hatta. Korkuyorum şimdi 😞
acimavi Fatmabkdmr menenjit aşısı ağır bir aşı, o yüzden korkmayın diğer aşıların o kadar etkisi olmaz🌸