Okuduklarıma çok şaşırdım 😃 Her bebek birbirinden farklı ne kadar ilgiinç🙃 Benim kızım 14 Nisan doğumlu. 4. Aydan beri diş belirtileri var. Ama hala hiç dişi yok. Emekleme,sürünme yok. Koltuk altından tutunca koşuyor,desteksiz oturuyor. Beşikte tutunup kalkmaya başladı. Sürekli bişeyler anlatıyor,artık kelimeleri biraz daha anlaşılmaya başladı. Anne baba dede teyze gel gel diyor,söylenenleri dinleyip tekrar etmeye çalışıyor. Alkış,bay bay,pisi pisi yapıyor eliyle 😃 Bide şarkı söylenince ellerini oynatıyor oynuyor😂