Cgdmmm Sezaryenle ilgili değil de idrar yolu enfeksiyonu ile mantar olmussunuz gibi. Sık sık su için ve hiç aksatmadan geldikçe çişinizi ayagınızın altına tabure koyarak yapın ve tüm idrarı iyice bosaltın. Göğüs ucunuzda da mantar olabilir ( pamukcuk bebeginizde olabilir size geçmiştir) şekerli paketli gıdaları tüketmeyin bir süre. Saglık ocagına bir danısın isterseniz. Göğsünüz için de kaynamıs ılıtılmıs suya bir cay kasıgı karbonat atıp ılıtın gazlı bezle silin gögüs uclarınızı her emzirme öncesi ve sonrası, bebeğinizin de aynk sekilde agzını silersiniz.