Kızlar doğum yapalı 4 ay oluyor. Yaz sıcağı olduğundan korse pek kullanmadım sonra bazı sağlık problemleri derken değilik sarkık bir göbek ve kilolar kaldı😣 korse mi kullanayım termal tayt mı ne yapsam bilmiyorum çok mu geç kaldım. Ne önerirsiniz hangi marka kullanıpta memnun kakanlar lütfen önerilerini yazsın 🙏🏻