Hanımlar hayırlı geceler
Ben 10 ay önce sezeryan ile doğum yaptım fakat hâlâ adet olamadım. 1 seneye kadar normal diyolar ama devamlı üzerimde stres sıkıntı adet olmuşum gibi karın agrısı aşırı derecede terleme oluyor.
Acaba doktora gitsem ilaç tedavisi fln uygular mı yoksa boşa mı gitmiş olurum bilgisi olan paylaşabilir mi ? Şimdiden teşekkürler