Kızlar merhaba 24 günlük olduk ama 2 gündür bi gariplik var bebeğimde emerken birden ağlamaya başlıyor uykudan birden uyanıp kızarana kadar ağlıyor bacaklarını karnına topluyor gaz sancısı galiba diyorum ama gazını da çıkarıyor sizce bu ne lütfen yardımcı olun çok çaresizim onunla birlikte bende ağlıyorum bu gaz sancısı mu ne sancı yapmıs olabilir ne yersem sancı yapar bebeğe biraz bilgilendirirmsnz ???😞😞😞