Merhaba 20 günlük bebegimi emziriyorum ancak bazı günler özellikle akşam saatlerinde sütüm yetersiz geliyor ve mama veriyorum ancak doğduğunda aldığımız mamayı (400gr
sma marka mama)sayılıı kullandık ve daha yarı olmadan 3 hafta dolduğu için çöp oldu. Az miktarlı mama baktım ancak en azı 400 gr buldum. Daha az miktarlı mama var mı veya 400 Gr aldığımda dondurucuya koysam cikardikca kullanabilir miyim bozulur mu bilgisi olan önerisi olan var mı?