dunyaninenguzelkokusu Bebeğiniz ne durumda taneli yiyor mu , yürüyor mu, konuşuyor mu,emekliyor yada ayakta duruyor mu ??? Biz hala destekli yada desteksiz oturmuyoruz, emekleme yürüme de yok , pütürlü yemekleri öğürüyor sadece ba ba de de ge ge me me diyor kızım
esmerayes dunyaninenguzelkokusu 8 mart dogumlu anne baba gel gel mama dede falan diyo desteksiz oturuyo emekliyo bir suredir ayaga kalkma cabasi var biyere tutunup ayakta duruyo ama adim atma yok puturlu ve kati seyleri yemiyoo biberin bagimlisi her bebek farklidir tabikide ama sizin su an desteksiz oturuyo olmasi lazim erken mi dogdu acaba ?
ahdkh8689 dunyaninenguzelkokusu 12 mart doğumlu oğlum emekliyor hiç durmuyor koltuklara tutunup kalkıyor pütürlü yiyor hiç uyumuyor daha sayımı çok yoruyor çok 😊😊
Esin95 dunyaninenguzelkokusu 1 Mart dogumlu oglum tutunup çok rahat kaldırıyor kendini tutunarak ilerlemeye basladi, daha hiç kelime söylemedi biseyler hecelio anlamsız ama beklyrz bakalm. İstahı hala pek yok bi sürü dis çıkardı ona bağlıyorm
karamm 18 martta 35haftalik doğdu emekliyor yeni yeni koltuk kenarlarında siralamaya başladı genelde biraz pütürlü bırakıyorum öyle geçiriyorum çok yemesede
dunyaninenguzelkokusu iki_prens_annesi_ oturmuyor canım kucakta ve mama sandalyesinde sıkıntı yok ama koltuğa yada yere oturtuyum hemen kendini kaydırıp sırt üstüne getiriyor bacağıyla diretiyor oturmamak için
Sibel3416 Benim oğlum da 27 mart doğumlu canım Pütürlü yemek yiyor emekleme de geri geri sürünüyor koltuk kenarlarında dikiliyor ama asla adım atmıyor 😁
iki_prens_annesi_ dunyaninenguzelkokusu o zaman oturmayi sevmiyor demekki aman saglik sorunu olmasin da zamanla oturur benim oglum 1 nisan dogumlu desteksiz oturuyor ama heyecanlanirsa veya bisey gorurse dusuyor arkaya duserse kalkamiyo yana duserse de yuvarlaniyo yine kalkamiyo emeklemiyo yuzustunden nefret ediyo bu ay basmaya basladi sukurler olsun biz yürütürsek yurur yurutecinde heryere gider koltuk kenarina birakirsam 2 3 dk durur sonra yorulup duser tutunup yurumez puturlu yer yutamazsa ogurur baba mama abbu der
dunyaninenguzelkokusu iki_prens_annesi_ Allah bağışlasın canım çok haklısın sağlıklı olsunlar da herşey zamanla olur . Oturma konusunu yakın zamanda hastaneye götürmeyi düşünüyorum doktora bi soracağım inşallah normaldir 😊
dunyaninenguzelkokusu esmerayes yok canım 41+2 haftalık doğdu koltuk ve yere oturmamak için fena diretiyor bacaklarıyla yada hemen kendini arkaya atıyor. sadece kucağımda ve mama sandalyesinde oturur
dunyaninenguzelkokusu ahdkh8689 ay yerim ben onu bizimki de kıpır kıpır kucağımda 360 derece döner 😄😄
iki_prens_annesi_ dunyaninenguzelkokusu insallah normaldir bazi bebisler tembel olabilir biraz canım bi sprun olmasin da varsin gec otursun
esmerayes dunyaninenguzelkokusu aaa ya kucak istiyo yada elinden tutup yurutmenizi istiyo o zaman bacaklariyla diretiyosa 🤣 yere ilgisini cekecek seyler koyun sizde onunla beraber oturun alisir
dunyaninenguzelkokusu Esin95 maşallah Allah bağışlasın canım 🧿😊diş dönemi bizde çok huzursuz oluyoruz yediği şeyleri de istemez hiç
SweetPaw dunyaninenguzelkokusu hiç mi oturmuyor destekli desteksiz dediğiniz? Her bebegin gelişimi farklı tabi kıyas yapmak yanlış olur. Benim oğlum 21mart doğumlu pütürlü yiyor, iki aydır emekliyor koltuk kenarlarından vs. bir yerlerden tutunarak yürüyor desteksiz ayağa kalkıp 1-2sn ayakta duruyor bazen bir iki adım atıp bazen hiç adım atmadan geri oturuyor. Sadece anni diyor bazende ge ge ba gibi sesler çıkartıyor belli belirsiz.
dunyaninenguzelkokusu SweetPaw 6. Aydan beri oturtmaya çalışıyorum koltuğa ama bacağıyla oturmamak için direniyor zorla oturtunca kendini hemen geri atıyor sırt üstüne getiriyor canım ama kucağımda ve mama sandalyesinde sıkıntı yapmıyor sevmiyor mu başka bi derdi mi var anlamadım haftaya doktora gidecek soracağım bi ona da
SweetPaw dunyaninenguzelkokusu nasıl oynuyor vakit geçiriyor peki hep kucakta mi ? Belki de sevmiyordur oğlum kendi ayakta duruyor mesela ama biz alışsın destekleyelim diye ayakta tutmak istediğimizde hiç istemiyor inatla durmuyor birakiveriyor kendini bazen yere. Belki sizin minik de sevmiyor yada size direnç gösteriyordur tabi yine de bir uzman görüşü almak da fayda var içiniz rahat eder