Balyanaklikiz benim kızımda kepçe ilk başlarda beni deli etmislerdi kepçe kepçe die ( bende kepceyim ) doktora götürdük aglama krizlerim sonrası eşimle doktor muane etti genetik olduğunu yatış kaynaklı olmadığını ilerde ufak bir operasyon ile düzeleceğini soyledi. ben yine orda biraz mizirdanip ağlayınca kadin , bana biraz yükseldi bir çok anne cocugum duymuyor die agliyor sende bu saçma sapan durum için mi ağlıyorsun hayret verici doğrusu .ayrıca güzellik belirtisi sadece kulakların kucuk ve tam kafaya yapışık olmasından mı belirleniyor saçmalama annesi dedi. son olarak da saçlarını topladı ve o da kepceydi bu zmana kadar hic rahatsiz olmadım cocugu da etkilemeyin bu kadar rahatsızsaniz 5 yaşında estetikle düzelir dedi doktorun tavri konuşmaları beni kendime getirdi. yine birgun ayni kaynim ve eltimle bir araya geldik kepçe demeye başladılar (kaynim da kepçe) bende napiyim amcasına çekmiş dedim bir oğulları oldu o da kepçe ama asla dile getirmedim. biri bunu dile getirince de cevap verdim ki tekrar cesaret edemesin die umursamayın umursadıkca sizi deli ediyorlar çünkü 🤷♀️