Kızlar bebeğime bugun iki aylık açılarını yaptrdım ve ateşi çıkarsa dıye fıtıl ve sürül verdiler ıkısınden bırını ver dedıler uyuyorsa yarım fıtık ver dedıler uyumuyorsa şurup dedıler. Fitili yarım kırıp ver dedıler dıye hatırlıyorum ya kırılır mı fıtıl ben mı yanlıs hatrlıyorum? Bide sızce fıtık degılde surup mu versem fıtıl gozumu korkutuyor