Ali30 evet anne sütünden geçiyor zaten bizimde öyle olmustu 3 aylıkken kan görmüştüm kakada bide hep gürültülü ve sulu yapardı test yaptırdım alerji için ama negatif çıktı ama yinede yok anlamına gelmiyor bence çünkü tepki veriyordu yediklerimden kaynaklı bende dikkat ettim öyle geçti şimdi şükür sıkıntımız yok (16 aylık)