Benım kızım da 2180 gr doğdu suan 6. Ayında 6600 gr ve bıraz az kılo alıyor, doktorumuza göre normal ama sankı 4 aylık bebek gibi duruyor. Ben mi kuruntu yapıyorum dıye postu açmıştım ortalama nasıl dıye genel ortalamaya göre bıraz az kılo alımı inşallah zamanla düzelir, teşekkür ederim yanıtlarınız için..