Kızlaarrrr. Kızım 18 aylık oldu. Bir aydır falan sürekli bezini tutuyor çıkarmaya çalışıyor. Bu aralar da pijamalarını falan indiriyor hatta çıkarıyor uğraşınca çiş yapınca söylüyor bi farkındalık oluştu sanırım tuvalete oturmak istiyor . Bunlar hazır olduğunu mu gösteriyor kafam çok karışık. Bu zaman kadar gördüğüm duyduğum hep çok zor olduğu yönünde . Malum bir de kış aylarındayız.babası bugün tuvalet almış gelmiş oturuyor çiş diyor hatta çıkarttırdı altını çok mutlu oturdu falan . Ama ben hiç hazır değilim. Bezini de çok zor bağlıyoruz bağlatmıyor zorla dikkatini dağıtıp bağlıyorum. Akıl verir misiniz yaşayan bilen anneler. Ne yapalım biz . Başlasak çok zor dimi.