Bu sorun doğum yapan hemen her kadında görülüyormuş özellikle benim gibi hamile olmadan önce spor yapan karın kası güçlü olanların daha çok ayrılıyormuş ve benim iki parmak kadar boşluk var bu fıtık edermiş ilerlerse baya korktum ameliyat bile olunabilirmiş inşallah benimki kapanır öyle bir ihtimal var mı siz böyle bişey yaşadınız mı gitmeyen göbeğin sebebide buymuş 😔