Merhaba, 4 ay 26 gün önce sezeryan doğum yaptim emziremedim 2. Ayda adet oldum 2 kere adet gördum bu zamana kadar düzenli şekilde oldu ama suan olamiyorum yuzum sivilce icinde sismis durumdayim asiri gerginim ama adet olamıyorum 😒 başına gelen var mi ya olabilir mi adet takvimine göre olması gereken zamanin üzerinden 6 gün geçti birliktelik de gecen ay 1 kere oldu korumasiz ama dikkat ederek o kadar 🤔 acaba test yapmalımiyim yoksa adet olabilir miyim yani duzensizlik normal olabilir mi 🙄 kafamda deli sorular 🙏🏼