Selintosh 1 Ocak’ta epiduralli normal yaptım ağrılarımı ondan kaynaklı sandım astımım bide nefes darlığı oluyor diye üşüttüm falan zannettim ilk 10. günümde yaşadım sağ göğüs altımdan sırtıma vuran bir ağrı ciğerlerim ağrıyordu nefes alamıyordum 20 dk yakın sürdü ardından 4 ayrı kriz daha geçirdim gitgide uzuyor ve kusmalar uğunmalarla acillik oluyordum en son beni zehirlemeye başlamıştı değerleri normale döndürüp bebeğim 37. Günlükken taşlar alındı ağlaya ağlaya ameliyata girdim çok korkuyordum bebeğim için ama şuan 8. Gümüm 3. Günümden itibaren bebeğimin herşeyini kendim hallediyorum kucağımda gezdirdim ettim ilk 3 gün yanınızda biri olsun yeter her istediğimi yiyip içiyorum erteledikçe hem daha zor oluyor hemde safranız alınıyor o zaman daha zor ameliyattan bir gün sonra sütümü verdim öncesinde sağıp bir günlük stok yapmanız yeter