merhabalar kızım 3 aylık netira göz damlası kullanmıştık ikinci ayının içindegözlerinde yaşarma ve çapak olduğu için şükür geçti. Tekrar yaşarma başladı kızımın gözlerinde. Damla evde duruyordu babası bulmuş şıkmış. Ama göz damlasının üzerinde açıldıktan 28 gün sonraya kadar kullanılabilir yazıyordu. Acaba bir zarar vermiş olabilir miyiz çok endişelendim doktora hemen götürmem gerekir mi. Şuan uyuyor herhangi bir rahatsızlığı olmadı