14 aylık kızım var uyku düzeni bir türlü oluşturamadık bazen öğlen uyuyor bazen ise tam tersi uyutamiyorum. Beşikte sürekli sallarken yüz üstü dönüyor ve gece 3 te uyuyup sabah 7 de kalkıyor . Tek uyku yaptım olmadı iki uyku yaptım yine olmadı akıl verin her gece yoruldum yaa 😥