Muhammdm kansızlık tan oluyor canım benim ayaklarımda öyle kalın çorap giydiğim halde bile ayaklarım üşür buz gibidir oğlumunda öyle yaz kış soğuk oluyo bu yüzden de hep böbreklerim ağrıyo kansızlık varsa yada şüphe ediyorsanız bı doktora görünün derim ❤️