Kızlar oğlum 27aylık gece çok kalkmaya başladı bende keseceğim. Gündüzü bi şekilde vermeden yatırmaya çalışıyorum ama gece nasıl olacak hiç bilmiyorum. Az önce devam sütü verdim ayağıma aldım emmek istedi bi şekilde unutturdum ve uyudu şöyle düşünüyorum gece kendinde değilken emzireyim gece yatarken ve gündüz de vermeyeyim mantıklı mı zorlar mı beni? Siz neler yaptınız