Ceylancns Merhaba kızlar , sağ göğsüm ile sol göğsüm arasında neredeyse 2 katı süt farkı var . Sol daha az üretiyor ne yapabilirim aradaki fark için 😓 çok üzülüyorum sol 20 cc ise sağ meme 40 sağıyor
Sltan45_a Ceylancns benimde sag çok sol az. Önemli olan hangi gögsün ne kadar verdigi degil bebegin doyup doymadıguna bak sen
Nur006 Ceylancns bende bebeğim yeni doğduğunda sağıyordum o zamanlar sol az sağ çok cıkıyordu. Ama artık büyüdükçe sağmama gerek kalmıyor şimdi nasıl bilmiyorum
Ceylancns Rengin_ala ya ilk hep sağ tarafım denk geldi fark etmeden emzirmeye hep sağ meme ile başladım ondan mı bu hale geldi 😢 bebiş 43 günlük
Rengin_ala Ceylancns aynen ben de sol ile başladım ve ilk zamanlar sağa pozisyon olarak odaklanamıyoduk ters geliyodu, üstelik hem ben hem bebişe.
baybmom Her zaman en son emzirdiğiniz göğsünüzden başlamanız gerek bileklik takın en son hangisinden emzirdiyseniz ona geçirirsiniz ve şuan hangisi az ise onu daha uzun emsin
Zhryigit baybmom neden en son emzirdigi gogsu birdahaki emmede ilk emdirmeli diger goguste sut daha fazla olur ben en son sagi emzirdiysem bi dahaki emmede solu emdiriyorum sut daha cok oluyo die
baybmom Ceylancns pompanın sağdığına göre değerlendirmeyin derim ben ama dediğim gibi eşitlenene kadar az olanı daha çok emzirin ilk 10 dk çok olan 20 dk az olan gibi mesela
Ceylancns Sltan45_a evet önemli olan doyup duymaması elbette ama , bu durum göğsümde çok ağrıyanda sebebiyet veriyor ve bazen her defasında olmasa da doymuyor 😢 önceki stoğumdan süt çıkarıp verdiğim oluyor ekstra doysun diye
Ceylancns Nur006 ben elimden geldiğince her emzirme sonrası sağıyorum iki göğsü de . O 4 saat uyanmadıgında da sağıyorum
Sltan45_a Ceylancns güzel annem sevgili annem. Doymuyorsa mama verirsin doktoruna danış. Ne güzel ki sütünü içirebilmişin. Elinden geleni yapıyorsun eminim. Agrıyan gögsünü hep boşalt mastit olma. Diger gögsünü de hep uyar süt az çok gelsin
baybmom Zhryigit hayır bu şekilde çocuk daha çok önsüt emmiş olur ve süt üretimi için de bu doğru bir teknik