anneler dun 1 yas kontrolumuz vardi. doktorumuz eger mamayi severek icmiyorsa verme artik dedi. ben de geceleri iciyir 7 olcek dedim tamam azaltarak bitir artik gerekli degil dedi. ben normalde 2 yasa kadar verilmesi gerektigini biliyordum hatta burada da bir cok anneye bu yonde tavsiye yazmistim. ancak doktorum mamayi kes sütte vermene gerek yok ( sutu zaten vermeyi dusunmuyordum ) dedi. onun yerine yogurt peynir kefir yedir icir dedi. kizim gunde 3 ana ogun 1 ara ogun seklinde besleniyor mamayida gece yatmadan icip uyuyor. ancak mamayi nasil kesicem bilemiyorum. ornegin bu aksam 7.30 da 3 adet kofte yaninda 2 yemek kasigi bebek makarnasi ve bir kucuk bebek kavanozu yogurt yedi. yani afedersiniz oküzcük gibi yedi. mama vermeden 9 da yatirdim huysuzlandi mamasini yaptim mecbur 210 cc icti arkasini dondu ve uyudu. yani ac oldugunu dusunmuyorum bence tamamen aliskanliktan. kilosuda 9600 hani cok fazla degil bu kadsr yemesine ragmen. annem kefir icir vs dedi ama madem mamayi birakacak biberonu da komple biraksin istiyorum. ben biberonla kefir verdikten sonra mamasini veririm daha iyi yani kefiri gun icinde de iciyor cocuk zaten