Merhaba hanımlar bugün mutfağıma cam davlumbaz aldım montaja geldiler fakat duvarda baca deliği olmadığı için servis çalışanı filtreyle kullanın dedi filtre taktı 120 tl ücretle delik açsanız dedim havalandırma nereye çıkar bilmiyoruz riske atmayalım dedi delmedi filtreylede gayet iyi verim alırsınız dedi ama kime sorsam filtreli çekim gücü pek kuvvetli olmuyor diyorlar evim bodrum kat acaba bundan ötürü mü delik acmadılar bilginiz varsa beni bilgilendirirseniz cok sevinirim ne yapmak lazım