meryemmirasmombuse Boncugum silikon denedim zaten ama büyük geldi bebeğim öğürüyor midesi bulanıyor alamadı tutamadı
meryemmirasmombuse Hoki ayva çekirdeği beni daha çok kuruttu canım kupkuru yaptı sende de öyle oldu mu
Hoki meryemmirasmombuse ole oluyo sonra sonra iyileşecek. Nasil yapiyon ayvacekirdegini acaba .15tane auva cekirdegini yarim bardaktan az iki gun bekletyon ..sizde mi ole yaptiniz
meryemmirasmombuse Umutisa anladım canım peki yaralar yumuşuyor gibi oluyor mu senin de göğüs ucunu takıp bekleyince hava aldıran delikleri var aslında ben göğüs ucunu takınca sulu sulu oluyor sütün ve kremin de etkisiyle yara yumuşuyor gibi kanlanıyor gibi
Umutisa meryemmirasmombuse yok canım ben o göğüs ucunun üstünden göğüs pedini takıyorum zaten o havalanan yer kapanıyor haliyle ozaman da sütun birazını emiyor birazida içind e kalıyor oda göğüs ucumu yumuşatıyor yumusatincada biraz daha iyi oluyor kuru kalınca daha çok sızlıyor çünkü..
meryemmirasmombuse duygubuyukkayaer tereyağı ve zeytinyağı sürdüm kremle birlikte süreyim sürekli o zaman zeytinyağını dün sildim de verdim ben ne olur ne olmaz diye
duygubuyukkayaer meryemmirasmombuse Yok canım çoğu bebeğe gazını çıkarsın diye çay kaşığı ile zeytinyağı bile veriliyor korkma bir şey olmaz
meryemmirasmombuse Yagizmomms bidaha tekrarladı mı peki geçtikten sonra benim sorunum zaten sürekli tekrarlaması iyileşir gibi oluyor sonra daha beter kalıcı çözümü olsun istiyorum
Yagizmomms meryemmirasmombuse Hayır hic tekrarlamadı. Çok şükür zevkle emziriyorum artk 😊 tekrarlamasınn sebebi iç çamaşırına değmesi. Ucunun bi yere deymemesi gerekiyor düzelmesi için kalkanda hem değmiyor hem hava alıyor ya çok kısa sürede geçiyor.
DevranAlp meryemmirasmombuse aynısını bende çektim aktardan kayısı yağı aldım onu sürdüm felan düzelmişti ama 20 gün felan çok çektim sonra iyileşti alıştım göğüs uçları bile aldım ama bebeğim kabul etmedi
meryemmirasmombuse DevranAlp benim de bebeğim öğürdü midesi bulandı birde ağzına göre büyük oldu zaten alamıyor zorlamadım bende kıyamadım
DevranAlp meryemmirasmombuse bnm de almamıştı bn acısından yanımdakileri sıkıyordum ağlaya ağlaya emzirmiştim çok ii anlıyorum seni emzirme vakti gelince ağlıyordum hemen
Cmnkubi meryemmirasmombuse bende kendi sütümü sürdüm o da iyi geldi bemde ağlıyordum yoksa fenaydı kremler yağlar yok biraz sık emzirmek biraz da süt Şükür ettim yA gözyaşımla emzirmeye çalışıyordum
meryemmirasmombuse Cmnkubi bende öyle ağlaya ağlaya kendimi sıka sıka dişlerimle biseyler ısıra ısıra emziriyorum Allah’ın izniyle bi geçse hayırlısıyla
meryemmirasmombuse Umutisa evet haklısın canım bende göğüs ucuna strec film sardım hem süt akmasın diye öbür türlü hep aktı insaAllah fayda eder
Umutisa duygubuyukkayaer yaa zeytin yağını silmeye gerek yokmu yani ama hakiki de olsa bebek için iyi olurmu sonuçta anne sütünden başka bişey almıyor bebekler ya?
duygubuyukkayaer Umutisa Ben silmeden veriyorum zararını görmedim canım bazı doktorlar 1 çay kaşığı verilmesini de öneriyor gaz çıkardamadıklarında
meryemmirasmombuse Hoki beklettim bir gün ben jel kıvamında çok güzel oldu ama sürünce daha da kuruttu beni bir tam ayvanın çekirdeklerini koymuştum ben
Chngrbykkya meryemmirasmombuse kantaron surmeyi dene agrisi icinse sicak su torbasini koy surekli emzirdikten sonra.birde emzirdikten sonra soguk suyla yika