Bsm 23.5 aylık kızım. Evdeki tartıda 12.2 çıkıyor kilosu. Boyunu 1 ay önce ölçtüm 88 cm di. Bu ay da 89 falan olmuştur büyük ihtimalle. Kızımın huyuna gidersem pamuk gibi ama gitmezsem evde savaş çıkıyor. Orta yolu bulmaya çalışıyoruz. Dün gece biraz atışmıştık, sabah küs uyandı küçük hanım, gün boyu tavırlıydı bana. En son babasına beni şikayet ediyordu. 3 gün önce eşimin çok sevdiği bir halıya kahve dökmüştüm, çıkardım lekeyi ama hafif bir leke kaldı fakat eşim asla anlamazdı. Ta ki benim bücür kahve döktüğüm yere gidip meme buraya kahve döktü diyene kadar 😆😆😆 sonra da barıştı benimle. 👀👀👀