Merhaba hanımlar,
kızım 12 aylık olmaya başlayacak. Ben formül süt konusunda ne kadar ısrarcıysam o içmemekte o kadar ısrarcı. İçtiği anlar nadir. Alerji durumlarımız vardı, bu yüzden normal süt vermeyi erteledim. Ama şu an artık süt denemek istiyorum. İlk defa vereceğim; paketse hangisi olmalı? Köy sütü satanlardan mı almalıyım kendim pişirip yoksa önerebileceğiniz bir devam sütü markası var mı? Pınar devam sütünün yorumlarını okudum, çoğu kullanıcı paketin dibinde bir şeyin çöktüğünü ve bazı satılan yerlerde de tarihi geçmiş olarak piyasaya sürüldüğü yazıyor. Pınar sütü elersek denediğiniz ve bebeğinizin severek içtikleri neler nolur yardımcı olun 🤲🏻🙏🏻♥️