Deletedmom47 Umutisa Bebekte bebege değişir yani 5 -6 saati geçmesin en fazla yeterli .Kıyaslama olur diğer türlü her bebek kendine özgü çünkü benim düşüncem tabi ki🥰
Sherlocki Umutisa 2 haftalık bebek için5-6 saat çok uzun bir süre Benim bebeğim 3 aylık oldu bazen uykusunda 5 saati buluyor En fazla 2 saatte bir emzirilmeli ama sütünüzn bol bol gelmesi için sürekli bebek istedikçe emzirebilirsiniz
inismona Umutisa 2 saate bir 1 saat sonra bile acıktığı olurdu. Hiçbir zaman dakika tutmadım kendi ne zaman bitirirse o zaman. Şu zamana kadar 20 dk emziriyorum olmadı bende. Ve gelişimimiz çok şükür çok güzel 4 aylık olduk. Öyle sınırlandırmayın kendinizi yeter ki doysun daha çok küçükler hemen yoruluyorlar zaten
Aslan Eymndyg bu 2 saate bir olayi ne kadar sürmeli ne zaman biticek 35 günlük bebegim bende 2 saate bir 25 dk emziriyorum
Eymndyg Aslan canim benim ilk zamnlar bebekler uykuya meilliler oyuzden iki saatte bu emzirmen gerekiyo aclik kan sekerlerini dusuruyo cunku ztn belirlu donemleein olucak biara seni emzik gibi gorucek cok emmek isticek bazen saat basi bazen yarim saatte bir bu acliktan deil seni istedgnden guvende hissetmek istedhnden sakinlesmek icin bile isticek bunu unutma bebegim doymuyomu diye aklina gelmeain ilerleyen aylarda bazen 5 dakika emip birakicak benim.oglum suan 4aylik bi saatte bi emen cocuk simdi uc dort saatte bi emiuo daha bebegn kucuk buyudukce aciktigibi anlicaksin ben artk gece emzirmeye kalkmiuorm aciminca kendi uyaniyo emiuo ilk iki ay iki saatte bi uyandiriyodum
Umutisa Anladim arkadaşlar teşekkürler bende 2 saate bi emziriyorum ama bazen yarim saat emiyor bazense 10 dakika emip bırakıyor.. gecede bazen çok uyuyor 4 saat felan uyuyor kaldiramiyorumda bi sknti olurmu ki ama gün boyu 2 saatte bi emiyor ama herseferinde 20 dakika sürmüyor bazen 10 dakikada bile bırakabiliyor bazense daha uzun oluyor emmesi
Sherlocki Umutisa bebeğiniz çok küçük 2 saatte bir emzirmelisiniz geceleri uyuyorsa uyandırıp emzirmelisiniz yoksa sarılık olur. Sarılıktan dolayıda bebekler uyanmazlar doktorunuza danışabilirsiniz
Elifcik34 Umutisa benim bebeğimde 10 günlük ne zaman isterse emziriyorum bazen 2 saatte bazen 1 saatte bir emiyor.bazen 15 dk bazen 25 dakika emiyor.sizde 2 saati geçirmeyin
UluElif Umutisa uyandırma kucağına al göğsünü aç ağzına bir kaç damla damlat o emer o kadar saatte acıkmaması mümkün değil çünkü
Yasemintutku Benim bebeğim 46 günlük ne zaman emmek isterse emziriyorum...en fazla 15 dakika emiyor..kilosu ve gelişimi çok iyi hamd olsun
Busrakorayeymen 17 gunluk bebegim. Sarilik riski gectigi icin ben artik uyandirmiyorum gunduz genelde surekli memedeyiz. Uyudugu zaman en fazla 3.saatte kalkiyor geceleri ilk uykusu 2 saat digerleri 2 saatte bir kendi kalkiyor. Ben uyandirinca cok huysuz oluyordu boyle daha iyiyiz. Emme suremizde baya uzun gidiyor
Defne07 Busrakorayeymen benim bebeğim de 17 günlük sarılık riskinin geçtiğini doktor mu söyledi canım? Ne kadarlık olana kadar risk var merak ediyorum bende
Busrakorayeymen Defne07 degeri dusmustu gecen hafta doktora gittigmizde. Goz bebeklerinden ve teninin rengindende anliyorum
Umutisa Sizlerde de oluyormu peki oğlum sk emdigindede ve yarim saat felan emzirirsem de Bu sefer kusuyor burnumdan ağzından çıkıyor hatta.. çok fazla geliyor sanırım buseferde