Emel12 valla kilo alsın falan diye gerçekten asla birşey yapmadım sadece anne sütü bide ek gıda işte . Bence fazla kilo alması gerçekten iyi birşey değil kızım 7. Ayda dönmeye başladı hiç emeklemedi göbeğinden kaldıramadı kendini 😂 şuan emeklemeden yürüyor maşallah da . Yani ekstra bir çabam hiç olmadı ama memeye düşkün bir bebek