Merhaba 7 aylık bir kızım var son iki haftadır sağ elini aktif olarak kullanıyor birşey eline almak istediğinde ya da oyun oynarken vururken hep sağ elini kullanıyor. Sol elini yönlendirmeye çalışıyorum ancak çok kısa süreli oluyor. Siz de bu dönemde yaşadınız mı bu durumu. Ya da ne şekilde sol elini de kullanmasını öğretiniz. Sağlığını ilgilendiren bir durum var mı yoksa normal olarak mi karsilamaliyim?