Saliha59 geçmiş olsun. hastalık adı var mı bende gebelik öncesi üveit atağı geçirdim %95 görme kaybım oldu erken teşhis ve doğru tedavi ile yeniden açıldı. Gebelik sürecinde de kör olma ihtimalin vardı göz doktorum normal Doğuma izin vermedi göz damarların basınçtan patlayabilir kör olabilirsin dedi sezeryan oldum. Başka doktora da gidin basit bir hastalıkta bile 3 doktor deniliyor. Gebelikte ve Doğumdan bi süre bulanık göre olabiliyor ama teşhis önemli