minikcasper hastaneye almaya gittiğimde aynı korkuyu yaşadım. Çocugu vermeden önce 3 saat sağım yapmayın diyolar. Büyük ihtimal çocugu da biraz aç bırakıyolar. Daha oturur oturmaz memeye yapıştı. Hiç merak etme. Ama sonrasında ben eve gittiğimizde arada sağıp biberonla veriyodum çocugun kafası karıştı bi meme bi biberon.az kalsın meme reddi yaşayacaktım. Eve geldiğnizde biberonu çıkarın hayatınızdan