esrarslan Anlatayım o zaman toplu cevap olsun sabah kalktım genelde 6-7 aç karnına bir kahve içtim ( burada bebekte bir değişim olup olmadığını kontrol etmek önemli ben gaz, uyku sorunu yaşamadığım için içmeye devam ettim) sonrasında bebek ilk uykusuna yatınca aç karnına yarım saat leslie yaptım yamunanın termal taytını giyerek sonra bebek uyanmamışsa mekik vs ardından öğlen 12 de kahvaltımı yaptım hep öğlen 12 akşam 6 arası yedim aralıklı oruç şeklinde kahvaltıda 3 yumurta istediğim kadar peynir,zeytin,ceviz boş dereotu,biber,domates,salatalık yedim akşam yemeklerini içinde un ve karbonhidrat içeren şeyler olmayacak şekilde hazırladım. Et sote, mercimek çorbası,tavuk yemeği,ıspanak vs vs 6 dan sonra birşey yemedim. Öğlen muz,ham kakao,ceviz,tahin,Hindistan cevizini karıştırıp yedim hem tatlı ihtiyacımı bastırdı hem çok lezzetli ya da Trabzon hurması ve tahin karıştırıp yedim. Yani şeker,un hariç herşey bu süreçte oğlum her ay 1 kg aldı çünkü sağlıklı beslendim kalori hesabı yapmadım. Bol bol su içtim. Benim yöntemlerim bu kadar ama her gün Leslie yapmaktan inanılmaz sıkıldım var mıdır acaba başka daha keyifli birşeyler canım anneler