Baloglumgoktug merhaba . Bende 5 gün önce oldum . Normaldir diye düşünüyorum yine de içine sinmiyorsa doktorunla görüş . Benim bilgime göre önce pembeye dönüyor sonra sarı akıntıya sonra beyaz akıntı oluyor dediler ama siz sorun isterseniz içiniz rahatlar.