Defne4420 Kızıma bir kat çorap giydiriyorum ayagı buz gibi, 2 kat 3 kat giydiriyorum yine soguk 🥺kat kat olunca da nemlenir üşür diyorlar gaz problemimiz var bu sebepten olması da yüksek ihtimal. Nasıl ısıtabilirim miniğimin ayaklarını var mı tavsiyeleriniz 😔
Bebegim_28 Defne4420 benim kızımında soğuk olur genelde 😊 üşüdüğünde değilmiş sadece sabahları uyanınca sıcak olur oda battaniyeden sanırım 🤭🤭 2 aylık
Ziyangil Defne4420 üşüdüğünü göğüs ve sırtından anlayabilirsin eller ayaklar soğuk olur genelde hareketsiz olduğu için
Balarisii Defne4420 Merhaba bebeğiniz daha küçük sanırım ellerde ve ayaklarda kan dolaşım hızı yavaş olduğu için vücuda oranla daha soğuktur😊 Ensesine bakarak üşüyüp üşümediğinş daha iyi anlayabilirsiniz 😊
Elifbeybi Defne4420 elleri ve ayakları genellikle soğuk olur kan dolaşımı tam gelişmediği için üşüyüp üşümediğini ensesine göğsüne ve sırtına bakarak anlayabilirsiniz 😊
Defne4420 Ziyangil ayaklar soguk olunca gaz problemi oluyor diye kafama taktım ondan danışayım dedim canım🥺
Balarisii Defne4420 malesef bizde gazdan çok çektik 2 günde bir banyo ve masaj gazlı bebeklere çok iyi geliyor😊 biz gazdan ek gıdaya geçince kurtulmuştuk sizinde öyle olur sanırım 😊