17 aylık bir yavru anasıyım,bu zamana kadar bir kaç keresaçlarını kestirmek istedim,ama kendim önlerinden biraz toparlamıştım.Berber arkadaşımız bu aksam bize geldi,güya kestirecektik saçlarını güzelce,ama ne malum,saçına tarak bile değdirmedi.😂 makinenin sesinden bayağı korktu,makas desen sürdürmedi bile.Arkadaşta bu şekilde kesemeyeceğini söyledi,ağlamaktan katılırsa korku oluşur bir daha asla kestirmez dedi ve çekti gitti.😂 bütün hevesimiz kursağımızda kaldı.Nasıl bir yol izlemeliyim?kafam bayağı karıştı.