Hanımlar 3 ay önce doğum yaptım. Lohusalığımdan 2 hafta sonra regl olmuştum. Ondan 2 hafta sonra da kahverengi 1 gün akıntım gelmişti. Şimdi doğumun üstüne 3 ay geçti regl tarihimde geçti(normalmiş emziriyorum). Bugün afedersiniz kiloduma sarı renk (ceviz büyüklüğü gibi yaklaşık) sümük gibi bir şey geldi. Nedir bu adetim de gecikti normal midir? İnternette ya hamilelik diyor ya da başka şey anlamadım. Test yaptım negatif çıktı.