Sumeyraaaaaaa Bebegimin yanagında ek gıdadan sonra egzama oldu nivea vücut losyonu aldım sizce iyi gelirmi yuzede surulebilirmi birde doktorun verdigi bir ilac var onu surmeye basladım bana baska bir losyon onerdi ama ben onceden nivea almıstım napıyım sizce
Hazalperi Sumeyraaaaaaa Nivea da kimyasallar var kullanma bence kendine kullan canım bebeğine doğal ürünler kullan
Toprak2509 Sumeyraaaaaaa nivea kullanma bence daha kötü olur doktorum dediğini alabilirsiniz yada mustela stelatopia serisini kullanabilirsiniz
Hazalperi Sumeyraaaaaaa her bebek ürünü yazana inanma instagram da mühendisinoğlu diye sayfa var ürün içeriklerine oradan bakabilirsin
Seda1208 Hazalperi doğru diyorsun ben nivea bebe yağı kullandım kızın yüzü değişti valla en iyisi mustela veya zeytinyağı bence
Seda1208 Sumeyraaaaaaa yok vücuduna sürüyorum elimde hafif kalıyor ya onu yüzüne hafif sürüyorum boyun aldı ve yanaklara