Dilos01 ben hiç sallamıyorum memede uyur direk yatağına koyarım bazı geceler huzursuz oluyor ve yanımızda yatırıyorum ama nadiren yanınıza alıstırmayın diyelim beşikte ağlıyor kucagınıza alın sevin okşayın öpün sakinleşsin tekrar koyun o pes edene kadar devam edin olmadı bu döngüye emzirmeyide katın uyuduğu gibi de yerine yatırın benim bi ara indiridiğim gibi ağlıyordu ama geçiyor çünkü bazı bebekler anne kokusuna çok ihtiyaç duyuyor o kendini güvende hissedene kadar bırakın memede uyusun sonra beşiğine koyun zamanla alışır yanınızda yatmasındansa bence beşiğinde yatırmak daha mantıklı tabi gözünüzün önünde bi yerde olacak şekildr olsunki her ağladığında ona orda oldugunuzu hemen hissetirin ben böyle alıştırdım beşiğe umarım bozulmaz düzen