aybars97 ahhh o sarılık 3 aylık olunca gectı bizimki uzayan sarılık oldu idrarda enfeksyn varmıs 1 ayı gecınce uzayan sarılık testlerı yaptırdık orda cıktı antıbıyotık kullandık ona ragmen 3 aylık olunca gectı tamamen degerlerı 15 e kdr yukseldı 16 olursa yatıs yapacaz dedıler şükür olmadı sarılık uyku yapar bence daha sık emzırn🌸🙏ben 2 bucuk aylık olunca yarım saatte emzırdm cok hızlı degerlerı düştü ondan sonrada meme reddı yasadım sütüm kesildi 🙄