Ogretmnglsm12 Adetim düzenli olur her ay bu ay 4 gün gecikti 2 3 gün önce idrar testi yaptım pozitif çıktı bugün kan tahlili verdim aile hekiminde sonuçlar çıkmadı adet başlangıcı gibi kanamam var yerleşme kanaması olabilir mi