Rumeysa34 Kızlar bugün bebeğimin 1 yaş kontrolüne gittik doktorumuz testislerinin yukarı kaçtığını bir ürolojiye görünmemiz gerektiğini söyledi daha önce böyle değildi bir kaç gün içerisinde olduğunu düşünüyorum netten biraz araştırma yaptım ve bu olayın utangaç testis olduğu yazıyor nedir böyle bişey yaşayıp düzelen varmı İnşaAllah kötü birşey olmaz 😪
Arc1993 Rumeysa34 biz ameliyat olduk 13 aylıkken. 1 yaşa kadar beklendi. Çocuk cerrahı ameliyat dedi. Her bezi açtığınızda ne durumda oluyor
Ilgemmm Bizde de var maalesef doktorumuz takip ediyor ve banyo yaptırırken bakmamızı söyledi aşağıya gelip gelmemesine her muayenemizde kontrol ediyor, ileride düzelmezse ürolojiye gidip ilaç kullanmamız gerekebileceğini söylemişti 😕
Rumeysa34 Ilgemmm offf hadi ya sünnet olduk ondan sonra oldu diye düşünüyorum bizde acaba iner mi düzelir mi sıkıntı sancı yapar mı yakın zamanda hemen gideceğim ama kafamda deli sorular
Rumeysa34 Arc1993 inmemiş testismiydi sizinki yani yumurtalar kesede hiç mi yoktu bizim sürekli keseydi ama yukarı kaçmış neden oldu bilmiyor yani doğduğundan beri yumurtaları vardı
Kkccozgc Takıp altında tutmanız gerekiyor benim kardeşim 1.5 yaşındayken testis ameliyatı oldu yumurtaliklarindan biri karnın içine kaçmıştı onu yerine indirdiler. Fark edilmediği zaman karın içerisinde çürüyebiliyor. Ameliyatını yapan profesör ülkede birçok insan bunu fark etmediği için çoğu erkeğin tek yumurtalı olduğunu ama bazılarında hormon problemleri yaşandığını ve ses tellerinden sakal çıkmasına kadar etkilediğini söylemişti. Yani kontrol altında tutun yerine inmediginde operasyon yapılıyor genelde
Arc1993 Rumeysa34 4 aydan sonra farkedildi. Banyoda sıcakta geliyordu. Kasığa kaçıyordu. Elle de iniyordu.
Ilgemmm Arc1993 bizimde o şekilde , ağladığında yukarı çıkıyor elle tekrar yerine getirebiliyoruz umarım müdahale edilmeden iyileşir 😔
Bal_bebek Rumeysa34 bizim bebekte 3 aylık bizde küçükken sünnet yaptırsak mı yaptırmasak mı emin değiliz. 1 yaşında mı yaptırsak bilmiyoruz.
Rumeysa34 Bal_bebek sakın sakın geçe bırakamayın canım benim benden tavsiye inan yürümek istiyor inmek istiyor kucakta durmuyor o Kadar pişman oldum ki keşke 40 ı içinde yaptırsaydım diye